Driller matematikken? Få
hjælp af de dygtigste fagfolk
Trods alle moderne
elektroniske hjælpemidler er matematik stadig et vigtigt fag i den danske
folkeskole. Og som vi alle ved er det vigtigt at få en god uddannelse i dagens
Danmark. Men desværre er der nogle børn, der har sværere ved det med tallene
end andre. Heldigvis er der mulighed for at få hjælp til den svære matematik,
for eksempel med gotutor.
Gotutor er lektiehjælp foregår i samarbejde med eksperter
Det er ikke altid nemt for mor og far at finde tiden til at gøre en ekstra
indsats inden for eksempelvis matematikken og mange har heller ikke den kunnen
og den uddannelse inden for læring, der kan være nødvendig – det er jo ikke nødvendigvis
nemmere, bare fordi det er ens egne børn, der skal hjælpes, måske endda
tværtimod. Her kan man hurtigt føle sig på herrens mark, men tilbyder en
løsning. Gotutor er en virksomhed med lang erfaring i at tilbyde lektiehjælp.
Både de aller dygtigste studerende på læreruddannelsen eller universitetet og
færdiguddannede skolelærere og lignende er tilknyttet som lektiehjælpere og
online undervisere hos gotutor. De har adgang til førende eksperter og et meget
stort katalog af undervisningsmateriale. Det sikrer faglig kvalitet.
Lektiehjælpen hos gotutor har karakter af 1 til 1 undervisning i hjemmet eller
et andet nærliggende sted en til to gange om ugen.
Skræddersyet til det enkelte barns behov
Den lektiehjælp, som gotutor tilbyder, tilpasses det enkelte barn. Der er
ikke to børn, der lære på samme måde, og derfor er det vigtigt at tilpasse sig.
Derfor er underviserne og lektiehjælperne hos gotutor både nøje udvalgt og
særligt uddannet. Brugerne har vist deres tilfredshed med gotutors ydelser ved
at give høje ratings på trustpilot blandt andet. Der bliver gjort meget ud af
at matche eleven med den rigtige blandt gotutors mange dygtige og erfarne
lektiehjælpere. Efter en indledende samtale med barn og forældre går en såkaldt
elevkoordinator hos gotutor i gang med at se på, hvilken af underviserne, der
vil passe bedst til barnet og bedst vil kunne varetage opgaven og de
udfordringer, der ligger for. Koordinatoren vil også forsøge at finde en
underviser, der deler interesser med det pågældende barn. Når der gøres så
meget ud af at elev og underviser skal passe godt sammen, er det fordi det har
enorm betydning for et vellykket forløb og dermed for at barnet får bedst
muligt udbytte af lektiehjælpen.